Subject: Spordipoliitika põhialused aastani 2030 ülevaate koostamine
From: Norman Põder <[email-masked]>
To: Norman Põder <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 11:13:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere ja head uut aastat!

Riigikogu võttis 18.02.2015 vastu ministeeriumide ja
spordiorganisatsioonide koostöös valminud strateegiadokumendi „Eesti
spordipoliitika põhialused aastani 2030“, milles määrati kindlaks Eesti
spordipoliitika visioon, üleriigiline eesmärk ja prioriteetsed
arengusuunad. Ühtlasi otsustas Riigikogu, et Vabariigi Valitsus esitab
alates 2016. aastast igal aastal Riigikogule ülevaate spordipoliitika
põhialuste elluviimisest.

Strateegiadokumendi rakendamisest perioodil 01.01.2024–31.12.2024
põhjaliku ülevaate koostamiseks soovime saada ka teie sisendit. Manuses
olevas tabelis on iga prioriteetse arengusuuna juurde lisatud täpsustavad
küsimused, millest saate sisendi andmisel juhinduda. Palun märkida vaid
uued algatused, tegevused, projektid, mis toimusid või said alguse 2024.
aastal. Kui asjakohaseid tegevusi ei ole, võib lahtri tühjaks jätta.

Palun saatke täidetud tabel (lisaks ministeeriumile ka allasutuste infoga)
hiljemalt 27. jaanuariks 2025 minu meilile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Terv

Norman Põder

Nõunik

Spordiosakond

Kultuuriministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 628 2354 | +372 53339934

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

 <http://www.kul.ee/> www.kul.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.